pdfbomb pdfbomb .

pdfbomb

دانلود کتاب لاشه ی لطیف آگوستینا باستریکا 161 صفحه PDF پی دی اف ?

دانلود کتاب لاشه ی لطیف آگوستینا باستریکا 161 صفحه PDF پی دی اف   در سایت پی دی اف بمب در اختیار شما قرار گرفت.  با نام اصلی اثر آگوستینا باستریکا و ترجمه سحر قدیمی است. شاید موضوع اصلی هولناک باشد و حتی عمل خواندن را برای خواننده با چالش را روبه‌رو کند، اما در عوض با قراردادن خوانندگانش در موقعیت آزاردهنده، جنبه‌های تاریک وجود انسان را به نمایش می‌گذارد و این قدرت را دارد تا به خواننده یادآوری کند در جهانی که حکومت‌ها و قدرت‌های جهان توانایی عادی‌سازی هر چیزی را دارند، باید همواره نگاه نقادانه به جامعه داشته باشد. با سایت پی دی اف بمب در این مطلب همراه باشید.

 

دانلود لاشه ی لطیف آگوستینا باستریکا
خرید کتاب لاشه ی لطیف
کتاب صوتی لاشه ی لطیف
لاشه ی لطیف آگوستینا باستریکا
کتاب لاشه ی لطیف دانلود رایگان


خلاصه کتاب لاشه ی لطیف آگوستینا باستریکا:
رمان و با صحنه‌ای ناآشنا و غریب آغاز می‌شود؛ «لاشه. شقه‌شده. بی‌هوش. صف سلاخی. آبکشی. کلمه‌هایی که به ذهنش می‌رسند و متأثرش می‌کنند، نابودش می‌کنند و فقط هم این کلمه‌ها نیستند. خون، ‌بوی تند، دستگاه‌های خودکار، فقدان تفکر. شب‌هنگام ظاهر می‌شوند و غافلگیرش می‌کنند. بیدار که می‌شود، ‌بدنش خیس و عرق کرده است، چون می‌داند روز دیگری از سلاخی انسان‌ها در انتظارش است.»اگر حیوانات نباشند هنوز چیزهای زیادی برای خوردن وجود دارد، میوه‌ها، گیاهان، نان‌ها، اما گویا هستند کسانی که بدون گوشت نمی‌توانند زندگی کنند.

دانلود کتاب لاشه ی لطیف
خرید کتاب لاشه ی لطیف
کتاب لاشه ی لطیف بهترین ترجمه
خلاصه کتاب لاشه ی لطیف
خرید آگوستینا باستریکا


معرفی نویسنده
در مقدمه‌ی کتاب درباره‌ی نویسنده‌ی اثر نوشته شده است که «آگوستینا باستریکا متولد ۱۹۷۴ در بوئنوس‌آیرس، از دانشکده هنرهای زیبا فارغ‌التحصیل شد. او نویسندگی را با نوشتن داستان‌های کوتاه شروع کرد و با نوشتن لاشه‌ی لطیف در سال ۲۰۱۷ به شهرت رسید. این رمان که برنده جایزه ادبیات داستانی کلارین است به بیش از سی زبان ترجمه شده است. تازه‌ترین اثر او، مجموعه داستان نوزده پنجه و یک پرنده سیاه در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. وی در حال حاضر در بوئنوس‌آیرس زندگی می‌کند و در برگزاری کلاس‌های نویسندگی و نمایشگاه‌های نقاشی فعالیت دارد.» رمان لاشه‌ی لطیف ابتدا در سال ۲۰۱۷ به زبان اسپانیایی نوشته شد و سارا موزس در سال ۲۰۲۰ آن را به انگلیسی ترجمه کرده است.

نقاط قوت کتاب
افتخارات

کتاب لاشه‌ی لطیف در سال ۲۰۱۷ برنده‌ی جایزه‌ی پرمیو کلارین آرژانتین شد و در سال ۲۰۲۰، جایزه‌ی بهترین نویسنده‌ی زن در ژانر ترسناک را دریافت کرد. این کتاب در همان سال نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز در رده‌ی داستان‌های ترسناک شد و همچنن رمان تحسین‌شده‌ی نیویورک تایمز است.

شخصیت های جالب و جذاب 

مارکوس، شخصیت اصلی رمان لاشه‌ی لطیف، مرد جوانی است که در یک کارخانه‌ی فراوری گوشت انسان به‌عنوان مدیر کار می‌کند، به‌تازگی پسر کوچکش را ازدست‌داده و به دنبال این اتفاق، همسرش سیسیلیا او را ترک کرده است…

چند بعدی بودن

دقیقاً به همان دلیلی که رمان برای رده‌ی سنی کودک و نوجوان مناسب نیست، می‌تواند برای گروهی از بزرگسالان هم سخت‌خوان باشد. لاشه‌ی لطیف همچنین در لایه‌های زیرین خود به مباحث عمیق و چالش‌برانگیز فلسفی اشاره دارد که ممکن است مطلوب عوام نباشد.

منبع : https://pdfbomb.com/product/lashay-latef/


برچسب: دانلود کتاب لاشه ی لطیف آگوستینا باستریکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۹:۲۵ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)