pdfbomb pdfbomb .

pdfbomb

دانلود كتاب رومئو و ژوليت ويليام شكسپير 89 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب رومئو و ژوليت ويليام شكسپير 89 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. كتاب “رومئو و ژوليت” نوشته ويليام شكسپير داستان عاشقانه دو جوان از خانواده‌ هاي متخاصم در ونيز است. عشق آنها به تنش‌ ها و درگيري‌ هاي خانوادگي دامن مي‌ زند و نهايتا به تراژدي منجر مي‌ شود. اين نمايشنامه به بررسي موضوعاتي مانند عشق، نفرت و سرنوشت مي‌ پردازد. با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

كتاب رومئو و ژوليت
نقد كتاب رومئو و ژوليت
خريد كتاب رومئو و ژوليت
دانلود PDF رومئو و ژوليت
خلاصه كتاب رومئو و ژوليت


خلاصه كتاب رومئو و ژوليت ويليام شكسپير :
اين كتاب داستان عاشقانه‌ اي در بستر درگيري‌ هاي خانوادگي در ونيز است. رومئو، از خانواده مونتاگو، و ژوليت، از خانواده كلاه‌ پوش، در يك جشن تصادفي با هم آشنا شده و به سرعت به يكديگر دل مي‌ بازند. با اين حال، دشمني خانوادگي آن‌ ها مشكلات زيادي برايشان به وجود مي‌ آورد. پس از يك سري حوادث تراژيك، از جمله مرگ دوستان و اعضاي خانواده، و با هدف جلوگيري از ازدواج اجباري ژوليت با فردي ديگر، آن‌ ها تصميم به فرار مي‌ گيرند. به دليل سوءتفاهم‌ هاي غم‌ انگيز و ناكامي در اجراي نقشه‌ هايشان، هر دو در نهايت به مرگ مي‌ رسند. داستان با آشتي ميان خانواده‌ هايشان پايان مي‌ يابد، اما با تأكيد بر قيمت سنگين عشق و نفرت.


كتاب صوتي رومئو و ژوليت
دانلود كتاب رومئو و ژوليت
خريد كتاب رومئو و ژوليت
دانلود رايگان PDF رومئو و ژوليت ويليام شكسپير


متن كامل رومئو و ژوليت ويليام شكسپير
معرفي نويسنده
ويليام شكسپير (1564-1616) نويسنده و نمايشنامه‌ نويس انگليسي است كه به عنوان يكي از بزرگ‌ ترين نويسندگان تاريخ ادبيات شناخته مي‌ شود. آثار او شامل نمايشنامه‌ ها، شعرها و سونت‌ ها مي‌ شود. شكسپير به خاطر توانايي‌ اش در خلق شخصيت‌ هاي پيچيده و داستان‌ هاي پرهيجان شهرت دارد.

نقاط قوت كتاب
شخصيت‌ پردازي عميق

شكسپير به خوبي شخصيت‌ هاي رومئو و ژوليت را با احساسات پيچيده و انگيزه‌ هاي انساني به تصوير كشيده است، كه باعث مي‌ شود خوانندگان با آنها ارتباط برقرار كنند.

موضوعات جهاني

داستان به بررسي موضوعات timeless مانند عشق، نفرت، سرنوشت و جواني مي‌ پردازد كه همچنان براي خوانندگان در هر عصر و مكان معاصر است.

زبان و سبك نوشتاري

استفاده از زبان شاعرانه، تصاويري زنده و ديالوگ‌ هاي قوي به ايجاد احساسات و تفسير عميق‌ تر داستان كمك مي‌ كند.

تراژدي و تعليق

داستان با استفاده از عناصر تراژيك و تعليق، تنش و هيجان را به اوج مي‌ رساند و خوانندگان را تا پايان درگير مي‌ كند.

نمادها و تم‌ ها

استفاده از نمادها و تم‌ هاي مختلف، مانند تضاد نور و تاريكي، و تحليل موضوعاتي چون سرنوشت و انتخاب، به عمق معنايي داستان افزوده است.

منبع : https://pdfbomb.com/product/romeo-and-juliet/


برچسب: دانلود كتاب رومئو و ژوليت ويليام شكسپير،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۴:۴۷ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني 336 صفحه PDF پي دي اف ?

كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني 336 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. كتاب “زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري” نوشته علي قرباني، به منظور آموزش و تقويت زبان انگليسي تخصصي براي دانشجويان و علاقه‌ مندان به رشته‌ هاي مهندسي عمران و معماري تاليف شده است. اين كتاب شامل واژگان، اصطلاحات، و متون تخصصي مرتبط با اين دو رشته مي‌ باشد. با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

دانلود كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري
خريد كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري
خلاصه كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري
درباره كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري
pdf زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري


خلاصه كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني 
محتواي كتاب به گونه‌ اي طراحي شده كه دانشجويان با اصطلاحات و مفاهيم تخصصي مورد استفاده در مقالات علمي، كتب مرجع، و متون تخصصي آشنا شوند. علاوه بر اين، كتاب شامل تمرينات و سوالاتي است كه به تقويت مهارت‌ هاي زبان تخصصي دانشجويان كمك مي‌ كند. اين كتاب براي افرادي كه قصد ادامه تحصيل يا فعاليت حرفه‌ اي در زمينه‌ هاي عمران و معماري دارند، منبعي مناسب براي يادگيري و تسلط بر زبان انگليسي تخصصي در اين حوزه‌ ها محسوب مي‌ شود.

دانلود رايگان كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني
قيمت كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني
كتاب صوتي زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني
pdf كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني
 كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني


فهرست كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني:
درس اول : مقدمات پروژه
درس دوم : اطلاعات اوليه
درس سوم : خلاصه اي بر مطالعات امكان سنجي
و…
درس سيزدهم : مرحله اتمام و تكميل
معرفي نويسنده
علي قرباني عضو هيات علمي گروه عمران و مهندسي مديريت ساخت و موسس رشته مهندسي مديريت پروژه در ايران است. او نويسنده چندين كتاب تخصصي و مشاور ارشد در حوزه دعاوي و امور قراردادي پروژه‌هاي عمراني است.

نقاط قوت كتاب
كتاب “زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري” نوشته علي قرباني به عنوان منبعي ارزشمند براي دانشجويان اين حوزه‌ ها شناخته مي‌ شود. نقاط قوت اين كتاب شامل تمركز دقيق بر واژگان تخصصي، ارائه محتواي كاربردي و تمرين‌ هاي تقويتي، ساختار منظم و منطبق با نيازهاي دانشجويان، و آشنايي با متون تخصصي است. اين ويژگي‌ ها كتاب را به منبعي موثر براي يادگيري زبان تخصصي در سطوح مختلف تبديل مي‌ كند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/specialized-language-engineering-architecture/


برچسب: دانلود كتاب زبان تخصصي مهندسي عمران و معماري علي قرباني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۲:۲۶ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي رضا موسي زاده 140 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي رضا موسي زاده 140 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.

هدف اين كتاب بررسي سازمان هاي بين المللي با توجه به جديدترين تحولات آن ها است. در تدوين مطالب كتاب، به سرفصل هاي برنامه درسي دانشجويان رشته هاي حقوق، علوم سياسي و روابط بين الملل توجه شده است.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي
دانلود كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي رايگان
كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي
خلاصه كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي
pdf حقوق سازمان هاي بين المللي


خلاصه كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي رضا موسي زاده
به دليل تعداد زياد سازمان هاي بين المللي و گستردگي فعاليت هاي آن ها، بررسي تمام اين سازمان ها و فعاليت هاي مرتبط در اين كتاب امكان پذير نيست. بنابراين، در برخي موارد ناچار به عدم بررسي يا بررسي مختصر برخي از سازمان ها بوده ايم. با اين حال، با توجه به اهميت ويژه سازمان ملل متحد به عنوان مهم ترين سازمان جهاني، تمركز اصلي اين نوشتار بر بررسي اين سازمان و نهادهاي وابسته به آن قرار گرفته است.

جلد اول كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي
كتاب صوتي حقوق سازمان هاي بين المللي
PDF كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي
دانلود رايگان كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي


معرفي نويسنده
رضا موسي زاده نويسنده و پژوهشگر برجسته اي در زمينه هاي مختلف علمي و اجتماعي است. او با تأليف كتاب ها و مقالات متعدد، سهم زيادي در توسعه دانش و پژوهش هاي مربوط به حوزه هاي تخصصي خود داشته است. آثار موسي زاده به دليل دقت علمي و تحليل هاي جامع، مورد توجه پژوهشگران و دانشجويان قرار گرفته اند. او با نگاهي نوآورانه و رويكردي علمي، به تبيين موضوعات پيچيده پرداخته و به غناي منابع علمي در حوزه هاي مربوطه افزوده است.

نقات قوت كتاب
كتاب «حقوق سازمان هاي بين المللي» با نقاط قوت برجسته اي همراه است. اين اثر به طور جامع و دقيق به بررسي ساختارها و عملكردهاي سازمان هاي بين المللي مي پردازد و تحولات اخير را در نظر مي گيرد. از ويژگي هاي بارز كتاب مي توان به توضيحات روشن، تحليل هاي عميق، و پوشش كامل مباحث حقوقي مرتبط با سازمان هاي جهاني اشاره كرد. اين كتاب به خوبي به نيازهاي پژوهشگران و دانشجويان رشته هاي حقوق، علوم سياسي و روابط بين الملل پاسخ مي دهد و منبعي ارزشمند براي يادگيري و تحقيق است.
 منبع : https://pdfbomb.com/product/laws-of-international-organizations/


برچسب: دانلود كتاب حقوق سازمان هاي بين المللي رضا موسي زاده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۹:۵۵ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب آبنبات هل دار مهرداد صدقي 766 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب آبنبات هل دار مهرداد صدقي 766 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.

آبنبات هل‌دار يكي از مجموعه كتاب‌هاي طنز نوشته‌ي مهرداد صدقي است. اين كتاب، كه در سال ۱۳۹۸ منتشر شده، ادامه‌اي بر مجموعه كتاب‌هاي “آبنبات” اين نويسنده است و داستاني طنز و شيرين از دوران كودكي و نوجواني را روايت مي‌كند. مهرداد صدقي با بهره‌گيري از نثري ساده و صميمي، خاطرات يك خانواده‌ي ايراني را به تصوير مي‌كشد و لحظاتي شاد و خاطره‌انگيز را به مخاطب ارائه مي‌دهد.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

كتاب آبنبات هل دار
دانلود آبنبات هل دار
كتاب آبنبات هل دار
خلاصه كتاب آبنبات هل دار
pdf كتاب آبنبات هل دار


خلاصه كتاب
داستان كتاب آبنبات هل‌دار حول محور زندگي يك خانواده‌ي ايراني در دهه‌ي شصت و هفتاد مي‌چرخد. شخصيت اصلي داستان، كه روايت‌گر آن نيز هست، پسري نوجوان است كه با زبان طنز و شوخ‌طبعي خود، به توصيف ماجراهاي روزمره‌ي خانواده و محيط اطرافش مي‌پردازد. در اين كتاب، نويسنده با بهره‌گيري از لحظات ساده و خاطره‌انگيز، تصوير زيبايي از زندگي ايراني در آن دوران ارائه مي‌دهد.

جلد اول كتاب آبنبات هل دار
كتاب صوتي كتاب آبنبات هل دار
PDF كتاب آبنبات هل دار
دانلود رايگان كتاب آبنبات هل دار
پي دي اف كتاب آبنبات هل دار


فهرست كتاب:
پدر من قهرمان
قصه‌هاي مادربزرگ
چالش‌هاي مدرسه
ماجراهاي دوستانه
روزهاي برفي
عيد نوروز
تابستان‌هاي كودكي
آنچه از زندگي ياد گرفتم
(اين فهرست، فرضي است و ممكن است با فهرست واقعي كتاب تفاوت داشته باشد)

معرفي نويسنده:
مهرداد صدقي، نويسنده‌اي خوش‌ذوق و خلاق است كه با قلم طنز و شيرين خود، به ويژه در زمينه‌ي خاطرات و داستان‌هاي كوتاه شهرت يافته است. او در آثارش، با دقت و جزئي‌نگري، به توصيف زندگي روزمره‌ي مردم عادي مي‌پردازد و با طنزي زيركانه و شوخ‌طبعي خاص، توانسته مخاطبان بسياري را به خود جذب كند. صدقي در كنار نويسندگي، به تدريس نيز مشغول است و همين ارتباط نزديك با نسل جوان، به او كمك كرده تا موضوعات و مضامين كتاب‌هايش را به‌روز و جذاب نگه دارد.

نقاط قوت كتاب:
زبان ساده و روان: كتاب با نثري ساده و قابل فهم نوشته شده است كه براي هر سني مناسب است و به راحتي مي‌توان با داستان‌ها و شخصيت‌ها همذات‌پنداري كرد.
طنز شيرين و بي‌پيرايه: طنز موجود در كتاب، شيرين و جذاب است و بدون نياز به تمسخر يا اغراق، لبخندي بر لب خواننده مي‌نشاند.
توصيف دقيق دوران كودكي: مهرداد صدقي با دقت و جزئي‌نگري، لحظات كودكي و نوجواني را توصيف مي‌كند و اين باعث مي‌شود خواننده حس نوستالژي داشته باشد.
ارائه تصويري از زندگي ايراني: كتاب توانسته است به خوبي تصويري از زندگي در دهه‌هاي شصت و هفتاد را ارائه دهد كه براي نسل‌هاي مختلف، جالب و آموزنده است.
شخصيت‌پردازي دقيق: شخصيت‌هاي كتاب، هر يك با ويژگي‌هاي خاص خود به خوبي پرداخته شده‌اند و خواننده مي‌تواند با آنها ارتباط برقرار كند.
اين كتاب، با طنز دلنشين و توصيف‌هاي زيبا، مخاطبان را به يك سفر خاطره‌انگيز در دل زندگي روزمره‌ي ايرانيان مي‌برد و لحظاتي شيرين و فراموش‌نشدني را براي آنان به ارمغان مي‌آورد.

منبع : https://pdfbomb.com/product/cardamom-candy/


برچسب: دانلود كتاب آبنبات هل دار مهرداد صدقي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۸:۲۷ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب شيمي دوازدهم مبتكران (جلد اول) 790 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب شيمي دوازدهم مبتكران (جلد اول) 790 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.

مولف در تهيه كتاب شيمي دوازدهم تست تلاش كرده تا مباحث و مفاهيم را به شكلي ساده و روان توضيح دهد تا خوانندگان بتوانند به خوبي آن ها را بفهمند. همچنين، در برخي قسمت ها به مطالب تركيبي مرتبط با موضوعات مورد نظر پرداخته شده و درسنامه هاي آموزشي اين كتاب با در نظر گرفتن تمامي جنبه ها، داراي حجم مناسب و معقولي هستند.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

كتاب شيمي دوازدهم مبتكران
دانلود كتاب شيمي دوازدهم رايگان
كتاب شيمي دوازدهم
خلاصه كتاب شيمي دوازدهم
pdf شيمي دوازدهم


خلاصه كتاب شيمي دوازدهم مبتكران
در تدوين درسنامه هر بخش، توجه ويژه اي به تمرين هاي كتاب درسي شده و نكات كليدي و مهم از سوالات كنكور سال هاي گذشته در درسنامه گنجانده شده اند. درسنامه هاي شيمي دوازدهم تست مبتكران (جلد اول) به گونه اي نوشته شده اند كه تا حد امكان ساده و قابل فهم باشند و هيچ مطلبي به صورت مبهم و نامفهوم باقي نمانده است

جلد اول كتاب شيمي دوازدهم
كتاب صوتي شيمي دوازدهم
PDF كتاب شيمي دوازدهم
دانلود رايگان كتاب شيمي دوازدهم


معرفي نويسنده
انتشارات مبتكران يكي از ناشران برجسته در حوزه كتاب هاي كمك آموزشي و كنكوري در ايران است. اين انتشارات با هدف ارتقاء سطح علمي دانش آموزان و داوطلبان كنكور، كتاب هاي متنوعي در زمينه هاي مختلف علمي، ادبيات، و زبان هاي خارجي منتشر مي كند. كتاب هاي مبتكران به دليل داشتن محتواي دقيق و جامع، طراحي مناسب و روان، و توجه ويژه به نيازهاي آموزشي، همواره مورد استقبال دانش آموزان و معلمان قرار گرفته اند.

نقات قوت كتاب
كتاب شيمي دوازدهم مبتكران با ويژگي هاي برتر خود توجه بسياري از دانش آموزان و معلمان را جلب كرده است. از جمله نقاط قوت اين كتاب مي توان به بيان ساده و روان مفاهيم پيچيده شيمي، پوشش جامع تمام مباحث درسي، و تمرين هاي متنوع اشاره كرد. همچنين، گنجاندن نكات كليدي و سوالات كنكور سال هاي گذشته در درسنامه ها، باعث تقويت مهارت هاي تست زني دانش آموزان مي شود. اين كتاب با داشتن توضيحات كامل و واضح، هيچ مطلبي را مبهم نگذاشته و با طراحي مناسب و قابل فهم، به دانش آموزان كمك مي كند تا به درك عميقي از مفاهيم شيمي دست يابند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/12th-chemistry/
 


برچسب: دانلود كتاب شيمي دوازدهم مبتكران (جلد اول)،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۷:۰۶ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

كتاب آشنايي با علوم و معارف دفاع مقدس ويراست چهارم مجتبي شربتي 264 صفحه PDF پي دي اف ?

كتاب آشنايي با علوم و معارف دفاع مقدس ويراست چهارم مجتبي شربتي 264 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. اين كتاب به عنوان يكي از منابع اصلي درس ” دفاع مقدس” براي دانشجويان در مقطع كارشناسي تدوين شده است، با هدف آموزش مفاهيم و دانش‌ هاي اساسي مرتبط با دفاع مقدس.

اگرچه مسائل و ابعاد دفاع مقدس بسيار گسترده است و در دو واحد درسي نمي‌ گنجد، اميدوارم كه علاوه بر جامعه دانشگاهي، نيروهاي مسلح و ديگر پژوهشگران و علاقه‌ مندان نيز از اين كتاب بهره‌ مند گردند.با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

دانلود كتاب آشنايي با علوم و معارف دفاع مقدس ويراست چهارم دكتر مجتبي شربتي
دفاع مقدس ويراست چهارم مجتبي شربتي
خلاصه كتاب آشنايي با علوم و معارف
كتاب آشنايي با علوم و معارف دفاع مقدس
دفاع مقدس مجتبي شربتي


خلاصه كتاب آشنايي با علوم و معارف دفاع مقدس مجتبي شربتي:
كتاب “آشنايي با علوم و معارف دفاع مقدس” ويرايش چهارم از مجتبي شربتي، به شيوه‌اي جامع و تحليلي به مطالعه جنگ و دفاع مقدس، بين ايران و عراق در دهه ۱۹۸۰، پرداخته است. كتاب در بخش اول به علل و زمينه‌ هاي شروع جنگ مي‌ پردازد، از جمله اختلافات مرزي و تحولات انقلاب اسلامي در ايران. فصل‌ هاي بعدي به بررسي عمليات‌ هاي كليدي اين جنگ مي‌ پردازند. استراتژي‌ هاي دفاعي و هجومي، نقش فرهنگ و هنر، و تأثيرات اجتماعي نيز در كتاب مورد بررسي قرار گرفته‌ اند.

نهايتاً، تأثيرات اجتماعي جنگ بر زندگي مردم، از جمله مسائل مربوط به مهاجرين جنگي، خانواده‌ هاي شهدا و رزمندگان مورد تحليل قرار مي‌گيرد. اين بخش به بررسي ابعاد انساني و اجتماعي جنگ، به‌طور كامل مي‌ پردازد و نقش آن در تحولات جامعه را بررسي مي‌ نمايد. اين كتاب به‌ عنوان يك مرجع ارزشمند براي درك ژرف‌تر اين واقعه تاريخي مطالعه مي‌ شود.

فهرست كتاب آشنايي با علوم و معارف دفاع مقدس:
عنوان

پيشگفتار ويراست چهارم
مقدمه
سرآغاز
بخش اول: كليات

فصل اول: تبيين مفاهيم جنگ و دفاع
اهداف
تعاريف و اصطلاحات
انواع جنگ
و …
فصل دوم: آشنايي با جغرافياي مرزي ايران و عراق
آشنايي با موقعيت جغرافيايي ايران
آشنايي با جغرافياي استان هاي مناطق مرزي ايران با عراق
شناخت كلي منطقه خليج فارس
و …
فصل سوم: پيشينه مناقشات مرزي ايران و عراق
از تشكيل دولت عثماني تا دولت عراق
مهمترين علل جنگ هاي ايران و عثماني
از تشكيل كشور عراق تا پيروزي انقلاب اسلامي
و …
و…

فصل هفدهم: نتايج و دستاوردهاي جنگ و دفاع مقدس در عرصه داخلي و بين المللي
اهداف
دستاورد هاي داخلي
دستاورد هاي خارجي
منابع
نقات قوت كتاب
تحليل جامع و جامعه‌ شناختي

اين كتاب به شيوه‌ اي جامع و تحليلي به مطالعه جنگ و دفاع مقدس ايران مي‌ پردازد. از بررسي علل و زمينه‌ هاي شروع جنگ گرفته تا تحليل عميق استراتژي‌ ها و عمليات‌ هاي نظامي در طول جنگ، تمام جنبه‌ هاي اين واقعه تاريخي را پوشش مي‌ دهد.

پشتيباني از مباني تاريخي و ديني

كتاب به بررسي مفاهيم دفاع مقدس از ديدگاه‌ هاي تاريخي و ديني نيز مي‌ پردازد، از جمله نگاه به جهاد دفاعي و ارزش‌ هاي اسلامي كه در طول جنگ بر جامعه تأثيرگذار بودند.

اطلاعات به روز

 ويرايش چهارم كتاب با بهره‌ گيري از اطلاعات به‌ روز و نگاهي كامل به تحولات بعد از پايان جنگ، خواننده را به درك بهتري از تأثيرات جنگ دفاع مقدس بر جامعه ايران مي‌ رساند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/science-and-knowledge-of-sacred-defense/


برچسب: كتاب آشنايي با علوم و معارف دفاع مقدس ويراست چهارم مجتبي شربتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۵:۴۴ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب گندم م.مودب پور 557 صفحه PDF پي دي اف ?

كتاب گندم م.مودب پور 557 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. اين كتاب داستان يك خانواده ثروتمند مي باشد كه بيشتر افراد خانواده در كنار هم در حال زندگي مي باشند ، طي اتفاقاتي يكي از اعضاي اين خانواده به نام گندم متوجه ميشود كه بچه اي سر راهي بوده، گندم پس از فهميدن ماجرا دچار مشكلات روحي مي شود. و در طي همين اتفاقات سامان متوجه علاقه قلبي شديد خودش نسبت به دختر عمه اش گندم شده ، اما با يك نامه همه چيز خراب ميشود و …با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

كتاب گندم م.مودب پور
رمان عاشقانه گندم 
رمان هاي م.مودب پور
خلاصه رمان گندم م.مودب پور
خريد كتاب گندم مودب پور


خلاصه كتاب گندم م.مودب پور:
اواخر فروردين بود … يه روز جمعه … تو اتاقم كه پنجره ش به باغ وا مي شد … روتختم دراز كشيدم و فكر مي كردم! صداي جيك  جيك گنجيشكا از خواب بيدارم كرده بود … هفت هشت تا گنجيشك رو شاخه ها باهم دعواشون شده بود و جيك جيكشون هوابود!

رو شاخه ها اين ور و اون ور مي پريدن و با هم دعوا مي كردن … منم دراز كشيدم و بهشون نگاه مي كردم! خونه ما يه خونه قديمي آجري دو طبقه بود … گوشه يه باغ خيلي خيلي بزرگ … يه باغ حدود بيست هزارمتر! يه گوشش خونه ما بود و سه گوشه ديگه ش خونه عموم و دو تا عمه هام!

وسط اين باغ بزرگم يه خونه قديمي ديگه بود كه از بقيه خونه ها بزرگتر بود كه پدر بزرگم توش زندگي مي كرد! يه پدر بزرگ پير و اخمو اما با يه قلب پاك و مهربون! يه پدر بزرگ پر جذبه كه همه  تو خونه ازش حساب مي بردن و تا اسم آقا بزرگ مي اومد نفس همه تو سينه حبس مي شد! اتاق من طبقه پايين بود كه با باغ همسطح بود …

كتاب گندم اثري از م.مودب پور
رمان عاشقانه گندم از م.مودب پور
گندم از مودب پور
كتاب هاي م.مودب پور

منبع : https://pdfbomb.com/product/wheat-book/ 
 


برچسب: دانلود كتاب گندم م.مودب پور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۳:۵۰ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام زهرا اسلامي فرد 228 صفحه PDF پي دي اف

كتاب تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام زهرا اسلامي فرد 228 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب براي شما مخاطبان به اشتراك گذاشته شده است.
كتاب تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام بوسيله استاد گرامي زهرا اسلامي فرد جمع آوري و طراحي شده است كه جامع ترين و بروز ترين مطالب را شامل ميشود و فرهنگ هر جامعه عرصه پديده‌ هاي مختلفي را شامل ميشود به خصوص در كشوري همچون ايران كه تاريخ فرهنگي آن از ديرين بسيار دور شاهد زندگي اقوام و طايفه هاي گسترده و گوناگون كه فرهنگ هاي متفاوتي را شامل ميشد را در ر دارد و از اين رو مديريت فرهنگ و جامعه با غفلت از اين تنوعات فرهنگي امري ناممكن ميباشد.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

دانلود تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام زهرا اسلامي فرد PDF
تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام زهرا اسلامي فرد
پي دي اف تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام
تاريخ فرهنگ زهرا اسلامي فرد pdf
تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام
 

خلاصه كتاب تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام زهرا اسلامي فرد:
فرهنگ هر جامعه عرصه پديده هاي متفاوت است، به ويژه در كشوري مانند ايران كه تاريخ فرهنگي آن از گذشه بسيار دور شاهد زندگي اقوام گوناگون با تنوع فرهنگي بسيار است. از اين رو مديريت فرهنگ و جامعه، بي توجه به اين تنوعات فرهنگي، امري ناممكن است.

تمدن اسلامي در سده هاي ميانه از اهميتي بيش از تمدن بيزانس برخوردار شد و با تكيه بر بن مايه خود، بيش از پيش فرهنگ خود را گسترد و از جهت آفرينش فرهنگي اصيل، پرمايه تر از تمدن هاي پيشين گرديد.

 

محصول تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام زهرا اسلامي فرد دانلود رايگان

دريافت پي دي اف كتاب 

كتابي زهرا اسلامي فرد

PDF رايگان كتاب هاي زهرا اسلامي فرد

 

فهرست مطالب كتاب تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام زهرا اسلامي فرد:
مقدمه

فصل اول: مباحث مقدماتي

تعريف تاريخ
واژه شناسي فرهنگ و تمدن
عوامل پيدايي تمدن
تمدن اسلامي و محدوده تاريخيو جغرافيايي آن
و … 
 دوم: علل و عوامل شكل گيري فرهنگ و تمدن اسلامي

اهميت علم و دانش در اسلام
توجه به خواندن و نوشتن
ايجاد و گسترش مراكز علمي – فرهنگي اسلامي
نهضت ترجمه و نقل علوم
سهم ايرانيان در تمدن اسلامي
و …
 سوم: شكوفايي علوم و تمدن در اسلامي

طبقه بندي علوم
علوم غير اسلامي
علوم رياضي
علوم نجوم
مكانيك
فيزيك
پزشكي
و …

منبع : https://pdfbomb.com/product/frhng-v-tmdon-eslami/


برچسب: دانلود كتاب تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام زهرا اسلامي فرد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۲:۳۱ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب انجمن ارواح غمگين ليز مدينگز 262 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب انجمن ارواح غمگين ليز مدينگز 262 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.

كتاب “انجمن ارواح غمگين” نوشته ليز مدينگز، يك اثر تأثيرگذار و عاطفي است كه به موضوعات پيچيده‌اي همچون افسردگي، انزوا و يافتن همدلي در دنياي مدرن مي‌پردازد. اين كتاب، با روايتي صميمانه و شخصيت‌پردازي‌هاي قوي، خواننده را به دنياي دروني افرادي مي‌برد كه با چالش‌هاي رواني و احساسي دست‌وپنجه نرم مي‌كنند.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

كتاب انجمن ارواح غمگين
دانلود انجمن ارواح غمگين
كتاب انجمن ارواح غمگين
خلاصه كتاب انجمن ارواح غمگين
pdf كتاب انجمن ارواح غمگين


خلاصه كتاب

“انجمن ارواح غمگين” داستان گروهي از افراد است كه در يك باشگاه كوچك، براي حمايت از يكديگر و مقابله با احساسات منفي خود، دور هم جمع مي‌شوند. اين افراد هر كدام داستاني متفاوت دارند و با مشكلاتي مانند افسردگي، اضطراب و انزوا دست به گريبان‌اند. در طول داستان، ما با تجربيات شخصي و چالش‌هاي آن‌ها آشنا مي‌شويم و مي‌بينيم كه چگونه اين گروه كوچك به يك پناهگاه براي آن‌ها تبديل مي‌شود؛ جايي كه مي‌توانند بدون قضاوت شدن، درباره مشكلات و احساسات خود صحبت كنند و از حمايت يكديگر بهره‌مند شوند.

جلد اول كتاب انجمن ارواح غمگين
كتاب صوتي كتاب انجمن ارواح غمگين
PDF كتاب انجمن ارواح غمگين
دانلود رايگان كتاب انجمن ارواح غمگين
پي دي اف كتاب انجمن ارواح غمگين


فهرست كتاب
آشنايي با ارواح غمگينمعرفي اعضاي باشگاه
گذشته و مشكلات شخصي
تشكيل انجمناولين جلسات و قوانين باشگاه
شكل‌گيري روابط بين اعضا
مواجهه با مشكلاتبه اشتراك گذاشتن داستان‌هاي شخصي
چالش‌هاي روزمره
دوستي و همدليتقويت روابط و پشتيباني متقابل
تاثير مثبت حمايت عاطفي
شكست‌ها و پيروزي‌هامواجهه با بحران‌ها
پيروزي‌هاي كوچك و موفقيت‌ها
پايان انجمن، آغاز يك زندگي نوتحول اعضا
تأثيرات بلندمدت جلسات بر زندگي شخصيت‌ها


معرفي نويسنده
ليز مدينگز نويسنده و هنرمند بريتانيايي است كه با آثار خود در زمينه‌هاي مختلف ادبيات و تصويرگري شناخته مي‌شود. مدينگز با توجه به تخصص و حساسيت ويژه‌اي كه به موضوعات روان‌شناختي و اجتماعي دارد، توانسته است با خلق كتاب‌هايي همچون “انجمن ارواح غمگين”، خوانندگان بسياري را تحت تأثير قرار دهد. او به ويژه در به تصوير كشيدن چالش‌هاي احساسي و روحي مهارت دارد و آثارش عموماً به عنوان آثاري آموزنده و الهام‌بخش شناخته مي‌شوند.

نقاط قوت كتاب
روايت واقع‌گرايانه و انساني: كتاب با روايتي ساده و انساني، احساسات پيچيده و واقعي افراد را به تصوير مي‌كشد و به خواننده اجازه مي‌دهد تا با شخصيت‌ها همذات‌پنداري كند.
شخصيت‌پردازي قوي: هر يك از شخصيت‌هاي كتاب با عمق و دقت خاصي پرداخته شده‌اند، به طوري كه داستان‌هاي آن‌ها به شدت واقعي و ملموس به نظر مي‌رسند.
موضوعات اجتماعي مهم: اين كتاب به موضوعات مهم و حساس اجتماعي همچون سلامت روان، انزوا و اهميت حمايت اجتماعي مي‌پردازد و خواننده را به تفكر وادار مي‌كند.
زبان ساده و قابل فهم: سبك نوشتاري ليز مدينگز ساده و روان است، كه اين امر باعث مي‌شود كتاب براي طيف گسترده‌اي از مخاطبان قابل دسترس باشد.
كتاب “انجمن ارواح غمگين” با قدرت عاطفي و پيام‌هاي انساني خود، اثري ماندگار و تأثيرگذار است كه خواندن آن به هر كسي كه به دنبال درك بهتري از احساسات و چالش‌هاي رواني انسان‌ها است، توصيه مي‌شود.

منبع : https://pdfbomb.com/product/society-of-sad-souls-2/


برچسب: دانلود كتاب انجمن ارواح غمگين ليز مدينگز،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۰:۳۸ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب اين سو و آن سوي متن عباس معروفي 166 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب اين سو و آن سوي متن عباس معروفي 166 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.حتما شنيده ايد كه مي گويند سواره خبر از دل پياده ندارد، و لابد هر روزه عابران پياده را مي بينيد كه مي روند يا مي آيند. اما روي واژگان تا چه حد دقت كرده ايد؟ عابران پياده در داستان نويسي از ديد من كساني هستند كه مي نويسند بي آنكه بخوانند. با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

دانلود اين سو و آن سوي متن
خريد كتاب اين سو و آن سوي متن
كتاب صوتي اين سو و آن سوي متن
اين سو و آن سوي متن عباس معروفي
اين سو و آن سوي متن دانلود رايگان


خلاصه كتاب اين سو و آن سوي متن عباس معروفي:
 بيشتر حرف مي زنند تا گوش دهند. عابران پياده ديگران را مسبب عقب ماندگي خود مي دانند و كم كاري خود را به حساب ديگران مي گذارند. عابران پياده دمدمي مزاجند، همه كاره اند، ابوالمشاغل اند، در هر هنري دستي دارند و از بس عجله مي كنند و كم حوصله يك راه را نمي گيرند كه بر آن پا بكوبند و هموارش كنند، مدام در راه هاي مختلف سرك مي كشند و همه را نيمه كاره رها مي كنند.

دانلود pdf كتاب
خريد كتاب اين سو و آن سوي متن
پي دي اف اين سو و آن سوي متن بهترين ترجمه
خلاصه كتاب اين سو و آن سوي متن
اين سو و آن وسوي متن


فهرست كتاب اين سو و آن سوي متن:
فصل اول:نويسنده كيست
فصل دوم:مشق نويسندگي
و…
فصل سوم:واقعيت داستاني
فصل چهارم:داستان يعني كشف
و…
فصل هفدهم:زبان ويژه داستان
معرفي نويسنده
عباس معروفي، زاده ي 27 ارديبهشت 1336 شمسي، رمان نويس، نمايشنامه نويس، شاعر، ناشر و روزنامه نگار ايراني مقيم آلمان است. او فعاليت ادبي خود را زير نظر هوشنگ گلشيري و محمدعلي سپانلو آغاز كرد و در دهه ي 1360 با انتشار رمان «سمفوني مردگان» در ادبيات ايران به شهرت رسيد.معروفي در تهران به دنيا آمد. او از دانشكده ي هنرهاي زيباي تهران در رشته ي ادبيات دراماتيك فارغ التحصيل شد و حدود يازده سال معلم ادبيات در دبيرستان هاي هدف و خوارزمي تهران بود.نخستين مجموعه داستان معروفي در سال 1359 در تهران منتشر شد….

نقاط قوت كتاب
ادبيات زيبا

عابران پياده ادبيات كهن پارسي را بلد نيستند حتي از رو بخوانند، چه رسد به فهمش. عابران پياده هميشه چند نام رديف مي كنند و براي مرعوب كردن مخاطبان خود، اسم نويسندگان خارجي را بلغور مي كنند.

داستان

 عابران پياده زبان شان بيشتر از گوش شان فعال است. بيشتر حرف مي زنند تا گوش دهند. عابران پياده ديگران را مسبب عقب ماندگي خود مي دانند و كم كاري خود را به حساب ديگران مي گذارند. عابران پياده دمدمي مزاجند، همه كاره اند، ابوالمشاغل اند، در هر هنري دستي دارند و از بس عجله مي كنند و كم حوصله يك راه را نمي گيرند كه بر آن پا بكوبند و هموارش كنند، مدام در راه هاي مختلف سرك مي كشند و همه را نيمه كاره رها مي كنند

متني لذت بخش و خواندني

داستان نويس سواره دستش پر است، و تو آرامش را در چهره اش مي خواني. انگار بر صندلي قطار يا اتوبوسي تكيه داده و دارد تمامي جهان را از نظر مي گذراند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/in-soo-an-soo/


برچسب: دانلود كتاب اين سو و آن سوي متن عباس معروفي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۸:۵۳ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)