pdfbomb pdfbomb .

pdfbomb

دانلود کتاب به امید دل بستم لنکالی 256 صفحه PDF پی دی اف ?

دانلود کتاب به امید دل بستم لنکالی 256 صفحه PDF پی دی اف   در سایت پی دی اف بمب در اختیار شما قرار گرفت. این کتاب روایتگر داستانی است با محوریت تعدادی نوجوان که هر یک دارای بیماری‌های خاصی بوده و همه در بیمارستانی بستری هستند. اوضاع همه آن‌ها وخیم می‌باشد و هر لحظه به مرگ، نزدیک‌تر می‌شوند.با سایت پی دی اف بمب در این مطلب همراه باشید.

 

دانلود به امید دل بستم
خرید پی دی اف به امید دل بستم
کتاب صوتی به امید دل بستم
به امید دل بستم لنکالی
کتاب به امید دل بستم 


خلاصه کتاب به امید دل بستم لنکالی:
در پس دورنمای بی‌رحم یک بیمارستان، من به پسرکی بازیگوش با چشم‌هایی به رنگ خورشید دل بستم که در آن ویرانه تنها دلخوشی‌ام شد. همین موجب شد که زمانی که مقابل چشمهایم جان خود را گرفت روحم متلاشی شود. از آن روز سوگند خوردم که دیگر به هیچکس دل نبندم به جز سه نفر از دوستانم: سونی، نئو و کُر…

دانلود پی دی اف کتاب 
pdf به امید دل بستم
دانلود پی دی اف کتاب
خلاصه کتاب به امید دل بستم
 به امید دل بستم 


معرفی نویسنده
لنکالی با نام اصلی Callewaer Lou-Andrea رمان‌نویس جوانِ زاده‌ی فرانسه است. او متولد سال ۲۰۰۲ است و اصلیتی آمریکایی دارد. لنکالی از ده‌سالگی به‌همراه خانواده‌اش در آمریکا زندگی کرده است. او از همان کودکی تخیلی قوی داشت و به قصه گفتن علاقه‌ای وافر نشان می‌داد. لنکالی اکنون در رشته‌ی ادبیات و آثار کلاسیکِ دانشگاه فلوریدا تحصیل می‌کند. این نویسنده‌ی جوان با عنوان به امید دل بستم در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. انتشار این کتاب با استقبال گسترده‌ی نسل جوان روبه‌رو شد و شهرت گسترده‌ای برای او به ارمغان آورد. او اکنون در حال تکمیل دومین رمان خود است.

نقاط قوت کتاب
دید گسترده نسبت به اجتماع

کتاب به امید دل بستم (I Fell in Love with Hope) داستانی است درباره‌ی چند نوجوان که به بیماری‌های مختلفی مبتلا و در بیمارستان بستری هستند.

به صورت داستان وار و آموزشی

در اولین فصلِ کتاب به امید دل بستم، شاهد این هستیم که سَم عشق زندگی‌اش را به‌خاطر بیماری از دست می‌دهد. آن‌دو بر پلی روی دریاچه ایستاده‌اند، درحالی‌که برف می‌بارد و روی سر و شانه‌هایشان می‌نسشیند. سَم رازی را درباره‌ی ماهیتِ واقعی خود به عشق زندگی‌اش می‌گوید. آن‌ها از کودکی با بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کنند و در بیمارستان هم‌بازی و رفیق یکدیگرند.

 کشف نقطه های قوت و ضعف اجتماع

تحلیلگران تکنیکی می توانند روند رفتار های زندگی افراد یا زندگی جوانان مختلف در دنیا را با دقت بالایی پیش بینی کنند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/ba-omed-del-bastam/


برچسب: دانلود کتاب به امید دل بستم لنکالی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۸:۱۹ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)