pdfbomb pdfbomb .

pdfbomb

دانلود كتاب مالياتي 2 احمد آخوندي 188 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب مالياتي 2 احمد آخوندي 188 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.

ماليات هايي كه پرداخت كننده آن به طور مشخص و معين شناخته نمي شود و تحقق آنها به بخشي از فعاليت هاي اقتصادي و عمليات افراد وابسته است، ماليات هاي غيرمستقيم ناميده مي شوند. اين ماليات ها به دليل قابليت انتقال بالاي خود، از طريق افزايش هزينه ها يا قيمت ها به مصرف كنندگان منتقل مي شوند.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

كتاب مالياتي 2
دانلود كتاب مالياتي 2
كتاب مالياتي 2
خلاصه كتاب مالياتي 2
pdf مالياتي 2


خلاصه كتاب مالياتي 2 احمد آخوندي
به عبارت ديگر، ماليات هايي كه به طور غيرمستقيم بر كالاهاي مصرفي اعمال مي شوند و از مصرف كنندگان دريافت مي گردند، ماليات هاي غيرمستقيم ناميده مي شوند. در جوامع و اقتصادهاي كمتر توسعه يافته، اين نوع ماليات ها اهميت بيشتري دارند و به تأمين هزينه هاي دولت كمك شاياني مي كنند. اين ماليات ها با كاهش مصرف، نرخ سرمايه گذاري را افزايش مي دهند و به رشد پس انداز كمك مي كنند.

به طور كلي، كشورهاي كمتر توسعه يافته به ماليات هاي غيرمستقيم تكيه زيادي دارند. در مقابل، ماليات مستقيم به مالياتي اطلاق مي شود كه به طور مستقيم از دارايي يا درآمد فرد گرفته مي شود، مانند ماليات بر دارايي و ماليات بر درآمد.

جلد اول كتاب مالياتي 2
كتاب صوتي مالياتي 2
PDF كتاب مالياتي 2
دانلود رايگان كتاب مالياتي 2


معرفي نويسنده
احمد آخوندي نويسنده و پژوهشگر برجسته اي در زمينه هاي علمي و اجتماعي است. او با تأليف آثار متعدد و تحليل هاي دقيق، به غناي ادبيات علمي و پژوهشي ايران افزوده است. نوشته هاي آخوندي به دليل شيوايي و دقت علمي، مورد توجه دانشگاهيان و پژوهشگران قرار گرفته و در حوزه هاي مختلف به عنوان منابع معتبر شناخته مي شوند. تلاش هاي او در تبيين مفاهيم پيچيده و ارائه ديدگاه هاي نوآورانه، به ارتقاء سطح دانش و پژوهش در كشور كمك كرده است.

نقات قوت كتاب
كتاب «مالياتي 2» نوشته احمد آخوندي به خاطر نقاط قوت برجسته اش مورد توجه قرار گرفته است. اين كتاب با تحليل دقيق و جامع مفاهيم مالياتي، به بررسي اصول و قوانين مالياتي مي پردازد و مثال هاي كاربردي فراواني ارائه مي دهد. ساختار منظم و توضيحات روشن آن، فهم مطالب پيچيده را براي خوانندگان آسان تر مي كند. همچنين، به روز بودن اطلاعات و تطابق با آخرين تغييرات قانوني، ارزش علمي و عملي اين كتاب را به طور چشمگيري افزايش داده است.
 منبع : https://pdfbomb.com/product/tax-2/


برچسب: دانلود كتاب مالياتي 2 احمد آخوندي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۶:۳۴ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب درمان اختلالات رياضي دكتر تبريزي 210 صفحه PDF پي دي اف

كتاب درمان اختلالات رياضي دكتر تبريزي 210 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب براي شما مخاطبان به اشتراك گذاشته شده است.
اختلال در رياضيات اساساً عبارت است از ناتواني در انجام مهارتهاي مربوط به حساب با توجه به ظرفيت هوشي و سطح آموزشي كه از كسي انتظار مي رود. مهارتهاي مربوط به حساب از طريق آزمونهاي ميزان شده فردي ارزيابي مي شود. فقدان توانايي مورد انتظار در رياضي با عملكرد تحصيلي با فعاليتهاي روزمره تداخل مي كند، و مشكلات مربوط به آن دامنه وسيعي را دربر خواهد گرفت.

 با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 درمان اختلالات رياضي pdf
انواع بازي براي درمان اختلال رياضي
 اختلالات رياضي دكتر تبريزي 
كتاب اختلالات رياضي دكتر تبريزي ppt
 درمان اختلالات رياضي دكتر تبريزي


خلاصه كتاب درمان اختلالات رياضي:
اصطلاحات قبلي براي اين اختلال عبارتند از: سندروم گرستمن، محاسبه پريشي، اختلال مادرزادي در حساب، ناتواني در حساب و اختلال رشدي در حساب، اختلال در رياضيات تا سال 1980 به عنوان يك اختلال روان پزشكي شناخته نمي شد، با انتشار سومين ويرايش راهنماي آماري و تشخيصي در سال 1980، اين اختلال به عنوان يك مشكل روان پزشكي طبقه بندي شد. به طور كلي تخريب چهار گروه از مهارتها در اختلال رياضيات مشخص شده است.

واژه ديس كلكوليا، توصيف كننده ناتواني شديد در ياد گيري و استفاده از رياضيات است. اين واژه شبيه ديس لكسيا، به عنوان اختلال در ياد گيري مفاهيم رياضي و محاسبه همراه با بد كاركردي سيستم عصبي مركزي تعريف شده است. به عبارت ديگر، هم ديس لكسيا و هم ديس كلكوليا، اشاره به ناتواني شديد با معناي ضمني پزشكي دارند. ديس لكسيا ناتواني شديد در خواندن با بد كار كردي عصبي است و ديس كلكوليا، ناتواني شديد در رياضيات با نقص در سستم عصبي است

محصول كتاب درمان اختلالات رياضي دانلود رايگان

دريافت پي دي اف كتاب 

كتابي دكتر تبريزي

PDF رايگان كتاب هاي دكتر تبريزي

فهرست مطالب كتاب
اختلال يادگيري چيست؟علل آن كدام است؟
مشكلات و اختلالات رياضي
مفاهيم كتاب رياضي دوم دبستان

منبع : https://pdfbomb.com/product/treatment-of-math-disorders/


برچسب: دانلود كتاب درمان اختلالات رياضي دكتر تبريزي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۴:۴۴ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب دختر گمشده گيلين فلين 399 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب دختر گمشده گيلين فلين 399 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.

دختر گمشده (Gone Girl) كتابي است نوشته‌ي گيلين فلين، نويسنده‌ي آمريكايي، كه در سال 2012 منتشر شد و به سرعت به يكي از پرفروش‌ترين و محبوب‌ترين رمان‌هاي معاصر تبديل شد. اين كتاب داستاني پيچيده و هيجان‌انگيز از معما و روان‌شناسي را روايت مي‌كند و با استقبال گسترده‌اي از سوي منتقدان و خوانندگان روبه‌رو شده است.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

كتاب دختر گمشده
دانلود دختر گمشده
كتاب دختر گمشده
خلاصه كتاب دختر گمشده
pdf كتاب دختر گمشده


خلاصه كتاب
داستان دختر گمشده حول محور نيك و ايمي ديوين مي‌چرخد. آنها زوجي هستند كه زندگي‌شان به نظر كامل و ايده‌آل مي‌رسد تا اينكه ايمي به طور مرموزي ناپديد مي‌شود. نيك به طور تصادفي مظنون اصلي اين ناپديد شدن مي‌شود و به تدريج مشخص مي‌شود كه او در حال دروغ گفتن و پنهان كردن حقيقت است. در عين حال، داستان از زبان ايمي نيز روايت مي‌شود و خوانندگان از طريق دفترچه‌هاي خاطرات او با جزئيات بيشتري از زندگي اين زوج و مشكلاتشان آشنا مي‌شوند. با پيشرفت داستان، رمز و رازهاي پيچيده‌اي فاش مي‌شود كه باعث مي‌شود خوانندگان از خود بپرسند كه واقعاً چه كسي مسئول ناپديد شدن ايمي است و آيا نيك واقعاً مقصر است يا خير.

جلد اول كتاب دختر گمشده
كتاب صوتي كتاب دختر گمشده
PDF كتاب دختر گمشده
دانلود رايگان كتاب دختر گمشده
پي دي اف كتاب دختر گمشده


فهرست كتاب:

فهرست دقيق كتاب به نسخه‌اي كه در دست داريد بستگي دارد، اما عموماً كتاب شامل بخش‌هاي مختلفي است كه به توصيف حال و هواي داستان و شخصيت‌ها مي‌پردازد. اين بخش‌ها معمولاً به شرح زير هستند:

فصل‌هاي روايت از ديدگاه نيك
فصل‌هاي روايت از ديدگاه ايمي
فصولي كه به تدريج به افشاي اطلاعات و پيچيدگي‌هاي داستان مي‌پردازند
معرفي نويسنده:

گيلين فلين (Gillian Flynn) نويسنده و روزنامه‌نگار آمريكايي است كه در 24 ژئن 1971 به دنيا آمد. او با نوشتن دختر گمشده به شهرت رسيد، اما قبل از آن نيز آثار ديگري مانند Sharp Objects و Dark Places را منتشر كرده بود كه هر سه اثر به دليل سبك خاص و توانايي در خلق شخصيت‌هاي پيچيده و داستان‌هاي معمايي شناخته مي‌شوند. فلين به دليل مهارتش در خلق داستان‌هاي معمايي و درام‌هاي روان‌شناختي، جوايز زيادي دريافت كرده و آثارش به فيلم‌هاي موفقي تبديل شده‌اند.

نقاط قوت كتاب:

ساختار غيرخطي و پيچيده: داستان از دو زاويه مختلف روايت مي‌شود كه به خلق ترديد و پيچيدگي‌هاي بيشتري كمك مي‌كند. اين ساختار به خوانندگان اين امكان را مي‌دهد كه به تدريج به عمق شخصيت‌ها و انگيزه‌هاي آنها پي ببرند.
شخصيت‌پردازي قوي: شخصيت‌هاي نيك و ايمي به خوبي توسعه يافته‌اند و پيچيدگي‌هاي روان‌شناختي آنها به خوبي نشان داده شده است. اين باعث مي‌شود كه خوانندگان به سختي بتوانند تصميم بگيرند كه به كدام طرف داستان باور كنند.
تجزيه و تحليل روابط انساني: كتاب به خوبي به بررسي و تحليل روابط انساني و معضلاتي كه مي‌تواند در يك ازدواج وجود داشته باشد، مي‌پردازد.

منبع : https://pdfbomb.com/product/gone-girl/


برچسب: دانلود كتاب دختر گمشده گيلين فلين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۳:۱۵ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي 177 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي 177 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. كتاب درباره ي يك كافه ي مرموز در توكيو كه به مشتري هايش امكان سفر به گذشته را مي‌ دهد، اما با شرطي عجيب. اين داستان با تمركز بر احساسات، انتخاب‌ ها و پشيماني‌ هاي شخصيت‌ ها، مفاهيمي چون عشق، از دست دادن و فرصت‌ هاي از دست‌ رفته را به تصوير مي‌ كشد. با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

پيش از آنكه قهوه ات سرد شود pdf

كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
نقد كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
خريد كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
دانلود PDF بيش از آنكه قهوه ات سرد شود


خلاصه كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي :
اين كتاب در يك كافه ي كوچك و قديمي در توكيو روايت مي‌ شود. اين كافه ويژگي خاصي دارد: به مشتري هايش امكان سفر در زمان را مي‌ دهد، اما قوانين سختگيرانه‌ اي وجود دارد. مهم‌ ترين قانون اين است كه سفر در زمان تنها تا زماني امكان‌ پذير است كه قهوه‌ شان سرد نشده باشد. در اين داستان، چهار نفر از اين فرصت براي حل مسائل عاطفي و احساسي خود استفاده مي‌ كنند. هر كدام از اين شخصيت‌ ها به دليلي متفاوت به گذشته يا آينده سفر مي‌ كنند: ديدار با معشوقه‌ اي كه از او جدا شده‌ اند، صحبت با همسر در حال مرگ، دريافت پاسخ سوالات باقي‌ مانده، و يا ديدار با فرزندي كه هرگز نديده‌ اند. اين كتاب به مسائل عميق انساني مانند عشق، پشيماني، از دست دادن و پذيرش مي‌ پردازد و خواننده را به فكر درباره ي اهميت لحظات كوچك زندگي و انتخاب‌ هاي روزمره فرو مي‌ برد.

كتاب صوتي بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
دانلود كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
خريد كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
دانلود رايگان PDF بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي
متن كامل بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي


معرفي نويسنده
توشيكازو كاواگوچي، نويسنده و نمايشنامه‌ نويس ژاپني، با كتاب بيش از آنكه قهوه‌ ات سرد شود به شهرت جهاني رسيد. او ابتدا به عنوان نمايشنامه‌ نويس فعاليت مي‌ كرد و اين كتاب نيز بر اساس يكي از نمايشنامه‌ هاي او نوشته شده است. كاواگوچي در خلق داستان‌ هاي خود بر روي احساسات انساني و ارتباطات ميان شخصيت‌ ها تمركز دارد. با نوشتن بيش از آنكه قهوه‌ ات سرد شود، او موفق شد به يكي از پر فروش‌ ترين نويسندگان ژاپن تبديل شود و كتابش به زبان‌ هاي مختلف ترجمه شده و مورد استقبال خوانندگان در سراسر جهان قرار گرفته است.

نقاط قوت كتاب
داستان‌ پردازي خلاقانه
ايده ي سفر در زمان با محدوديت‌ هاي خاص (مانند زمان قهوه) به شكلي نو آورانه و جذاب ارائه شده است كه داستان را از ديگر آثار اين ژانر متمايز مي‌ كند.

شخصيت‌ پردازي عميق
هر يك از شخصيت‌ ها با احساسات، پشيماني‌ ها و دغدغه‌ هاي خاص خود به تصوير كشيده شده‌ اند كه اين باعث ايجاد همدلي و ارتباط عاطفي قوي با خواننده مي‌ شود.

تأثير گذاري احساسي
كتاب با پرداختن به موضوعات احساسي مانند عشق، از دست دادن و پشيماني، به‌ طور عميق احساسات خواننده را درگير مي‌ كند و باعث مي‌ شود تا به تأمل در زندگي و روابط شخصي خود بپردازد.

فضا سازي خاص و مرموز
كافه ي كوچك و خاصي كه داستان در آن رخ مي‌ دهد، فضايي گرم و در عين حال اسرارآميز دارد كه خواننده را به دل داستان مي‌ كشاند.

پايان‌ بندي تأثيرگذار
هر داستان در كتاب با پايان‌ بندي مناسب و معناداري همراه است كه به خواننده حس رضايت و تفكر مي‌ دهد.

منبع : https://pdfbomb.com/product/before-coffee-gets-cold/


برچسب: دانلود كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۲۱:۴۰ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي 959 صفحه PDF پي دي اف?

دانلود كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي 959 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. اين كتاب نوشته‌ ي مهدي گنجي به عنوان يك منبع ارزشمند در زمينه روان‌ پزشكي و روان‌ شناسي شناخته مي‌ شود. در اين كتاب، گنجي به بررسي عميق و جامع مفاهيم مرتبط با آسيب‌ هاي رواني مي‌ پردازد و عوامل مختلفي كه به ايجاد اين آسيب‌ ها منجر مي‌ شوند را تحليل مي‌كند.

اين كتاب با استفاده از مطالعات موردي و داده‌هاي علمي، به دانشجويان، متخصصان و علاقه‌مندان به موضوعات روان‌شناسي، يك منبع ارزشمند براي درك عميق‌ تر اين مسائل ارائه مي‌ دهد.با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

كتاب آسيب شناسي رواني گنجي
آسيب شناسي رواني گنجي با تخفيف
خريد كتاب آسيب شناسي رواني گنجي رايگان 
 كتاب آسيب شناسي رواني 
فهرست كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي


خلاصه كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي:
كتاب آسيب شناسي رواني از مهدي گنجي به بررسي چگونگي ايجاد و تأثير آسيب‌ هاي رواني بر فرد مي‌ پردازد. گنجي در اين كتاب به بررسي علل و عوامل مختلفي كه مي‌ توانند باعث بروز اختلالات رواني شوند، مي‌ پردازد. او تأثيرات محيطي، اجتماعي، فرهنگي و فردي را بر روان‌ شناخت و رفتار انسان تجزيه و تحليل مي‌ كند و نشان مي‌ دهد كه چگونه اين عوامل توانسته است به صورت مختلف در ايجاد اختلالات رواني مؤثر باشند.

كتاب شامل راهكارها و تكنيك‌هايي براي پيشگيري، شناسايي و درمان اين اختلالات است و به عنوان يك منبع اساسي براي دانشجويان روان‌ پزشكي و روان‌ شناسي، متخصصان و علاقه‌ مندان به اين حوزه پيشنهاد مي‌ شود. اين كتاب با استفاده از مطالعات موردي و داده‌ هاي علمي، به درك عميق‌ تري از مسائل رواني كمك كرده  و به عنوان يك منبع ارزشمند در زمينه روان‌ پزشكي و روانشناسي شناخته مي‌ شود.

كتاب آسيب شناسي رواني جلد اول و دوم
دانلود كتاب آسيب شناسي رواني
خلاصه كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي
بهترين كتاب اسيب شناسي رواني
خريد كتاب آسيب شناسي رواني گنجي


فهرست كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي:
فصل10: اختلالات مصرف مواد و اختلالات اعتيادي
فصل11: اختلالات خورد و خوراك
فصل12: اختلالات و انحرافات جنسي
فصل13: اختلالات شخصيت
فصل14: اختلالات سوماتيك سمپتوم
فصل15: اختلالات گسستگي
فصل16: اختلالات عصبي-شناختي
و…
معرفي نويسنده
مهدي گنجي نويسنده و روان‌ پژوه ايراني، متخصص در زمينه روان‌ پزشكي و روان‌ شناسي مي باشد كه به بررسي عميق و تحليلي از مسائل و آسيب‌ هاي رواني مي‌ پردازد. آثار وي به‌ ويژه در زمينه تأثيرات عوامل مختلف محيطي، اجتماعي و فردي بر روان‌ شناخت و رفتار انسان شناخته شده‌اند.

نقات قوت كتاب
دسته‌بندي دقيق و جامع اختلالات

هر فصل با تمركز بر يك نوع خاص از اختلالات رواني شروع مي‌ شود، كه اين دسته‌ بندي دقيق به خواننده كمك مي‌ كند تا اختلالات را بهتر درك و دسته‌ بندي كند.

ارائه جداول معيارها و علائم

هر فصل شامل جداولي است كه معيارها و علائم مرتبط با اختلالات مورد بررسي را به نمايش مي گذارد . اين جداول به خواننده كمك مي‌ كنند تا اطلاعات را به شكل گرافيكي و واضح‌ تر درك كند.

سوالات چهارگزينه‌اي در پايان هر فصل

پايان هر فصل با سوالات چهارگزينه‌اي درباره‌ ي مطالب مطرح شده در آن فصل همراه است. اين سوالات به خواننده كمك مي‌ كنند تا مطالب يادگرفته شده را مرور و تثبيت كند و به ويژه در فراگيري مفاهيم تشخيصي و درماني مؤثر مي باشد.

منبع : https://pdfbomb.com/product/psychopathology-book/


برچسب: دانلود كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۹:۲۳ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس 279 صفحه PDF پي دي اف?

دانلود كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس 279 صفحه PDF پي دي اف  در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.كتاب «تاب‌آوري در سيل واقعيت» نوشته‌ي راس هريس به بررسي مفهوم تاب‌آوري و راهكارهايي براي مقابله با چالش‌ها و مشكلات زندگي مي‌پردازد. اين كتاب بخشي از جنبش روان‌شناسي پذيرش و تعهد (ACT) است كه به طور خاص به ارائه روش‌هايي براي افزايش تاب‌آوري و سازگاري در مواجهه با مشكلات مي‌پردازد. با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

دانلود تاب آوري در سيلي واقعيت
تاب آوري در سيلي واقعيت از هريس
كتاب صوتي تاب آوري در سيلي واقعيت
تاب آوري در سيلي واقعيت
تاب آوري در سيلي واقعيت دانلود رايگان


خلاصه كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس:
كتاب تاب آوري در سيلي، نتيجه ي تحقيقات علمي راس هريس است كه نكات و آموزه هايي براي مواجهه با مشكلات زندگي ارائه مي دهد. او به خوانندگان خود ياد مي دهد كه چگونه مي توانند آمادگي خود را براي مواجهه با شكست ها افزايش داده و به رضايتمندي در زندگي دست پيدا كنند.

دانلود كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت
تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس
كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت
خريد تاب آوري در سيلي واقعيتPDF
تاب آوري در سيلي واقعيت دانلود


معرفي نويسنده
راسل هريس (Russ Harris)، نويسنده كتاب «تاب‌آوري در سيل واقعيت»، يكي از كارشناسان برجسته در زمينه روان‌شناسي و درمان مبتني بر پذيرش و تعهد (ACT) است.

نقاط قوت كتاب
تكنيك‌هاي عملي

كتاب ارائه‌دهنده تكنيك‌ها و راهكارهاي عملي براي افزايش تاب‌آوري و مديريت چالش‌ها است. اين روش‌ها به خوانندگان كمك مي‌كند تا با مشكلات زندگي به شيوه‌اي سازنده و مؤثر برخورد كنند.

پايه‌گذاري بر ACT

كتاب بر مبناي روان‌شناسي پذيرش و تعهد (ACT) نوشته شده است كه به عنوان يك رويكرد علمي و مؤثر در درمان مشكلات روان‌شناختي شناخته مي‌شود. اين مدل به خوانندگان كمك مي‌كند تا به شيوه‌اي انعطاف‌پذير و پذيرش‌گر با مشكلات زندگي مواجه شوند.

خودآگاهي و خودمراقبتي

كتاب به خوانندگان كمك مي‌كند تا خودآگاهي خود را افزايش دهند و مهارت‌هاي لازم براي مديريت و كنترل احساسات و تفكرات خود را ياد بگيرند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/tabavari-dr-seyli-vageit/


برچسب: دانلود كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۷:۳۱ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب زنان زيرك سميرا ساجدي 169 صفحه PDF پي دي اف?

دانلود كتاب زنان زيرك سميرا ساجدي 169 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. اين كتاب نوشته‌ ي شري آرگو به بررسي روابط ميان زنان و مردان از ديدگاه روانشناسي مي‌ پردازد و به پرسش‌ هاي اساسي در اين زمينه پاسخ مي‌ دهد. اين كتاب كه به يكي از پرفروش‌ ترين و محبوب‌ ترين آثار در ايالات متحده تبديل شده است.

با زبان طنز و به صورت جذاب، اطلاعات ارزشمندي را در اختيار زنان قرار مي‌ دهد. براي ارزيابي كيفيت فايل، لطفاً به اسكرين‌ شات‌ هاي ارائه‌ شده توجه فرماييد.اين كتاب با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

كتاب زنان زيرك ساجدي
كتاب زنان زيرك آنلاين
قيمت كتاب زنان زيرك
دانلود رايگان كتاب زنان زيرك
متن كتاب زنان زيرك


خلاصه كتاب زنان زيرك سميرا ساجدي:
اين كتاب راهنمايي است براي زناني كه به‌ طور بيش از حد مطيع هستند و به بررسي دلايل مي‌ پردازد كه چرا زنان بايد اعتماد به نفس داشته و از قدرت خود بهره ببرند. شري آرگو با زباني طنز و جذاب، به زنان مي‌ آموزد كه چگونه مانند زناني زيرك و قدرتمند عمل كنند، نه براي جلب توجه مردان بلكه براي لذت بردن از زنانگي و آزادي خود. اين كتاب تصحيح مي‌ كند كه منظور از «زنان زيرك» در اين متن، زني مهربان و قوي است كه به ديگران اجازه نمي‌ دهد بر او تسلط يابند و از مرزهاي خود دفاع مي‌ كند.

بخشي از متن كتاب:
يك سناريوي آشنا: زن مظلومي براي برآورده‌ كردن خواسته‌ هاي مردش با تمام توان تلاش مي‌ كند. مرد از سر كار برمي‌ گردد. زن تلاش مي‌ كند با او صحبت كند. مرد با جمله‌ ي هميشگي «من خسته‌ ام» او را سركوب مي‌  كند. زن شام را آماده مي‌كند، اما مرد جلوي تلويزيون شام مي‌ خورد تا فوتبال تماشا كند. زن سعي مي‌ كند سر صحبت را باز كند، اما مرد توجهي نمي‌ كند؛ درحالي‌ كه با شروع اخبار سراسيمه مي‌ نشيند و سراپا گوش مي‌ شود. در نتيجه زن احساس بي‌ ارزشي مي‌ كند.

كتاب صوتي زنان زيرك
خلاصه كتاب زنان زيرك
دانلود كتاب زنان زيرك
Pdf زنان زيرك
كتاب سميرا ساجدي


فهرست كتاب اقتصاد براي همه علي سرزعيم:
فصل اول
از پادري تا دختر روياها
فصل دوم
چرا مردها،زيرك ها را ترجيح مي دهند
فصل سوم
دوره نامزدي
و …

فصل نهم
نسخه نو و بهبود يافته يك زيرك
معرفي نويسنده
شري آرگو نويسنده و مشاور روابط است كه با كتاب «چرا مردان زنان زيرك را دوست دارند» شناخته مي‌ شود. او به زنان كمك مي‌ كند تا با اعتماد به نفس و قدرت بيشتري در روابط عاطفي خود عمل كنند و از سلطه‌ پذيري دست بردارند.

نقات قوت
زبان طنزآلود و جذاب: استفاده از زبان طنز براي بيان مسائل پيچيده، كه خواندن كتاب را لذت‌بخش و قابل فهم مي‌ سازد.
تجربيات واقعي: شامل مثال‌ ها و داستان‌ هاي واقعي از تجربيات زنان و مردان كه به وضوح نكات كتاب را نشان مي‌ دهد.
تاكيد بر استقلال شخصي: تشويق زنان به حفظ استقلال و قدرت فردي، و اجتناب از وابستگي عاطفي بيش از حد به مردان.
نكات كاربردي براي تغيير رفتار: ارائه راهكارهاي مشخص و قابل اجرا براي تغيير رفتار در روابط عاطفي.
تمركز بر احترام به خود: تشويق به احترام به خود و تنظيم مرزها براي داشتن روابط سالم‌ تر و معنادارتر.

منبع : https://pdfbomb.com/product/clever-women/


برچسب: دانلود كتاب زنان زيرك سميرا ساجدي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۵:۳۷ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب 365 روز بدون تو غلامرضا برهمند 206صفحه PDF پي دي اف

دانلود كتاب 365 روز بدون تو غلامرضا برهمند 206صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.اين كتاب مجموعه اي از اشعار آكيرا نويسنده اهل كاناداي كتاب است،اين اشعار در واقع فراز و فرود هاي احساسي نويسنده بعد از جدايي را نمايان ميكند.آكيرا هرروز يك شعر كوتاه يا يك دلنوشته را ثبت كرده.

اين كتاب از پرفروش ترين كتاب هاي سايت آمازون محسوب ميشود كه در سال2023 منتشر شده است. با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

كتاب 365 روز بدون تو
دانلود رايگان كتاب 365 روز بدون تو
دانلود PDF كتاب 365 روز بدون تو غلامرضا برهمند 
كتاب صوتي 365 روز بدون تو
365 روز بدون تو دو زبانه


خلاصه كتاب 365 روز بدون تو غلامرضا برهمند:
كتاب 365 روز بدون تو مجموعه‌اي از اشعار روزشمار آكيرا، نويسنده‌ي كانادايي، است. اين كتاب به شرح احساسات عاشقانه‌ي او در دوران جدايي از معشوقش مي‌پردازد.هر شعر بيانگر يك احساس خاص در اين دوران است كه نويسنده با زباني ساده و صميمي، فراز و نشيب‌هاي عاطفي اين دوران را به تصوير مي‌كشد.اين كتاب در مورد گذر زمان بعد از جدايي و عبور از مراحل مختلف غم و اندوه، خشم، پشيماني و دلتنگي است و لحن اين كتاب غمگين و عاشقانه است و اشعار كوتاه و خواندني دارد.
اين كتاب همچنين مي‌تواند براي كساني كه تجربه جدايي داشته‌اند، هم ذات‌پنداري و تسكين به ارمغان بياورد. اگر دنبال كتابي هستيد كه به موضوع جدايي و عشق از دست رفته بپردازد،لحني غمگين و عاشقانه داشته باشد،با زباني ساده و خواندني نوشته شده باشد 365 روز بدون تو مي‌تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد.

 PDF كتاب 365 روز بدون تو
پي دي اف كتاب 365 روز بدون تو
قيمت كتاب 365 روز بدون تو
كتاب سي صد و شصت و پنج روز بدون تو
متن كامل كتاب 365 روز بدون تو


بخشي از متن كتاب 365 روز بدون تو غلامرضا برهمند:
روز 197
شايد يه روز،
دوباره هم رو ببينيم
و براي همديگه توضيح بديم كه
واقعاً چه اتفاقي افتاد
شايد يه روز،
بالاخره درك كنيم
تا اون‌موقع
برات بهترين آرزوها رو دارم
و اميدوارم
بتوني همه اون كارهايي كه
دلت مي‌خواست انجام بدي رو
انجام بدي

غلامرضا برهمند
غلامرضا برهمند يكي از نويسندگان و شاعران ايراني است كه با آثار متنوع خود توانسته جايگاه ويژه‌ اي در ادبيات فارسي به دست آورد. او با قلمي روان و دلنشين، موضوعات مختلفي را در آثار خود به تصوير مي‌ كشد و توانسته است توجه بسياري از مخاطبان را جلب كند.

آثار او معمولاً شامل شعر، داستان كوتاه و رمان مي‌ شوند و با سبك نگارش خاص خود، توانسته است فضايي متفاوت و نو در ادبيات فارسي ايجاد كند. برهمند با توجه به نياز ها و دغدغه‌ هاي جامعه، موضوعات انساني و اجتماعي را در آثار خود منعكس مي‌كند و با پرداختن به جزئيات زندگي روزمره، ارتباط نزديكي با خوانندگان برقرار مي‌ كند.

در كنار فعاليت‌ هاي ادبي، غلامرضا برهمند نيز به عنوان منتقد ادبي فعاليت دارد و با نقد و بررسي آثار ديگر نويسندگان، به غناي ادبيات فارسي كمك مي‌ كند. او همچنين در برگزاري كارگاه‌ هاي آموزشي و همايش‌ هاي ادبي نيز نقش دارد و با انتقال تجربيات و دانش خود به نسل جوان‌ تر، در تربيت نويسندگان و شاعران آينده نقش مؤثري ايفا مي‌ كند.

به طور كلي، غلامرضا برهمند يكي از چهره‌ هاي برجسته و تاثيرگذار در ادبيات معاصر ايران است كه با آثار متنوع و فعاليت‌ هاي فرهنگي خود، به توسعه و ترويج فرهنگ و ادب فارسي كمك شاياني كرده است.

نقاط قوت كتاب 365 روز بدون تو
كتاب “365 روز بدون تو” از نقاط قوت مختلفي برخوردار است كه موجب شده است در ميان مخاطبان خود محبوبيت پيدا كند. در زير به برخي از اين نقاط قوت اشاره ميكنم:

روايت جذاب و احساسي: داستان اين كتاب به شكلي جذاب و احساسي روايت شده است كه خواننده را به شدت درگير مي‌ كند و او را تا پايان داستان همراهي مي‌ كند.

شخصيت‌ پردازي قوي: شخصيت‌ هاي داستان به خوبي پردازش شده‌ اند و هر كدام داراي ويژگي‌ ها و خصوصيات منحصر به فردي هستند كه به واقع‌ گرايي داستان كمك ميكند.

موضوعات انساني و واقعي: كتاب به موضوعات انساني و واقعي مي‌ پردازد كه براي بسياري از خوانندگان قابل ارتباط و درك است. موضوعات همچون عشق، از دست دادن، درد و رنج، و تلاش براي پيدا كردن دوباره خوشبختي از جمله مواردي هستند كه در كتاب به خوبي به تصوير كشيده شده‌اند.

زبان ساده و روان: نويسنده از زباني ساده و روان استفاده كرده است كه خواندن كتاب را براي همگان آسان مي‌كند. اين امر به جذابيت بيشتر كتاب كمك كرده و مخاطبان بيشتري را به خود جلب مي‌كند.

پيام‌ هاي انگيزشي و الهام‌ بخش: كتاب حاوي پيام‌ هاي انگيزشي و الهام‌ بخش است كه به خوانندگان كمك مي‌كند تا در مواجهه با مشكلات و چالش‌ هاي زندگي خود، اميد و انگيزه‌ي بيشتري داشته باشند.

اين نقاط قوت كتاب “365 روز بدون تو” را به يك اثر ماندگار و خواندني تبديل كرده است كه توانسته توجه بسياري از علاقه‌مندان به ادبيات داستاني را به خود جلب كند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/three-hundred-sixty-five/


برچسب: دانلود كتاب 365 روز بدون تو غلامرضا برهمند،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۳:۳۰ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب بخش دي از فريدا مك فادن 260 صفحه PDF پي دي اف

كتاب بخش دي از فريدا مك فادن 260 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب براي شما مخاطبان به اشتراك گذاشته شده است.

تاب بخش دي (Ward D) جديدترين رماني است كه فريدا مك فادن در سال 2023 ميلادي آن را منتشر كرده و اكنون اين كتاب با ترجمه صبا ايماني از نشر نون ترجمه و روانه بازار ايران شده است.

«بخش دي» رماني جنايي، معمايي و روانشناختي به‌مانند ديگر شاهكارهاي فريدا مك فادن است كه حالا روايتگر يك ماجراي جذاب و مهيج از يك بيمارستان رواني است.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

دانلود پي دي اف بخش دي از فريدا مك فادن
دانلود PDF كتاب بخش دي از فريدا مك فادن
 بخش دي از فريدا مك فادن
دانلود كتاب بخش دي 
كتاب بخش دي 


خلاصه كتاب بخش دي فريدا مك فادن:
ايمي برنر، دانشجوي سال سوم پزشكي، قرار است شب را در بخش روان‌پزشكي بيمارستان سپري كند، بخشي كه ورود و خروج به آن ممنوع است. ايمي از شيفت شبانه‌اش در بخش دي، كه بخش بيماري‌هاي رواني بيمارستان است، وحشت دارد. به‌دلايلي، اصلاً دلش نمي‌خواهد در آن بخش شيفت شبانه داشته باشد، دلايلي كه هيچ كس نبايد بفهمد.

با گذشت ساعت‌ها، ايمي بيشتر متقاعد مي‌شود كه اتفاق وحشتناكي ميان آن ديوارهاي شديداً امنيتي در حال وقوع است. وقتي بيمارها و كاركنان بخش يكي‌يكي بدون هيچ ردي ناپديد مي‌شوند، مشخص مي‌شود كه جان تمام افراد حاضر در آن بخش در خطر است. بدترين كابوس ايمي گذراندن يك شب در بخش دي است. و حالا ممكن است هيچ وقت نتواند از آن بخش فرار كند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/bakhsh-d/


برچسب: دانلود كتاب بخش دي از فريدا مك فادن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۱:۵۱ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب به اميد دل بستم لنكالي 256 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب به اميد دل بستم لنكالي 256 صفحه PDF پي دي اف   در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. اين كتاب روايتگر داستاني است با محوريت تعدادي نوجوان كه هر يك داراي بيماري‌هاي خاصي بوده و همه در بيمارستاني بستري هستند. اوضاع همه آن‌ها وخيم مي‌باشد و هر لحظه به مرگ، نزديك‌تر مي‌شوند.با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

دانلود به اميد دل بستم
خريد پي دي اف به اميد دل بستم
كتاب صوتي به اميد دل بستم
به اميد دل بستم لنكالي
كتاب به اميد دل بستم 


خلاصه كتاب به اميد دل بستم لنكالي:
در پس دورنماي بي‌رحم يك بيمارستان، من به پسركي بازيگوش با چشم‌هايي به رنگ خورشيد دل بستم كه در آن ويرانه تنها دلخوشي‌ام شد. همين موجب شد كه زماني كه مقابل چشمهايم جان خود را گرفت روحم متلاشي شود. از آن روز سوگند خوردم كه ديگر به هيچكس دل نبندم به جز سه نفر از دوستانم: سوني، نئو و كُر…

دانلود پي دي اف كتاب 
pdf به اميد دل بستم
دانلود پي دي اف كتاب
خلاصه كتاب به اميد دل بستم
 به اميد دل بستم 


معرفي نويسنده
لنكالي با نام اصلي Callewaer Lou-Andrea رمان‌نويس جوانِ زاده‌ي فرانسه است. او متولد سال ۲۰۰۲ است و اصليتي آمريكايي دارد. لنكالي از ده‌سالگي به‌همراه خانواده‌اش در آمريكا زندگي كرده است. او از همان كودكي تخيلي قوي داشت و به قصه گفتن علاقه‌اي وافر نشان مي‌داد. لنكالي اكنون در رشته‌ي ادبيات و آثار كلاسيكِ دانشگاه فلوريدا تحصيل مي‌كند. اين نويسنده‌ي جوان با عنوان به اميد دل بستم در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. انتشار اين كتاب با استقبال گسترده‌ي نسل جوان روبه‌رو شد و شهرت گسترده‌اي براي او به ارمغان آورد. او اكنون در حال تكميل دومين رمان خود است.

نقاط قوت كتاب
ديد گسترده نسبت به اجتماع

كتاب به اميد دل بستم (I Fell in Love with Hope) داستاني است درباره‌ي چند نوجوان كه به بيماري‌هاي مختلفي مبتلا و در بيمارستان بستري هستند.

به صورت داستان وار و آموزشي

در اولين فصلِ كتاب به اميد دل بستم، شاهد اين هستيم كه سَم عشق زندگي‌اش را به‌خاطر بيماري از دست مي‌دهد. آن‌دو بر پلي روي درياچه ايستاده‌اند، درحالي‌كه برف مي‌بارد و روي سر و شانه‌هايشان مي‌نسشيند. سَم رازي را درباره‌ي ماهيتِ واقعي خود به عشق زندگي‌اش مي‌گويد. آن‌ها از كودكي با بيماري دست‌وپنجه نرم مي‌كنند و در بيمارستان هم‌بازي و رفيق يكديگرند.

 كشف نقطه هاي قوت و ضعف اجتماع

تحليلگران تكنيكي مي توانند روند رفتار هاي زندگي افراد يا زندگي جوانان مختلف در دنيا را با دقت بالايي پيش بيني كنند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/ba-omed-del-bastam/


برچسب: دانلود كتاب به اميد دل بستم لنكالي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۸:۱۹ توسط:pdfbomb موضوع: نظرات (0)